Administrativni asistent (m/ž)

Za našeg klijenta, GENESIS BIOPHARMA ADRIATIC d.o.o. biofarmaceutsku tvrtku specijaliziranu za komercijalizaciju inovativnih farmaceutskih proizvoda za teške i rijetke bolesti u srednjoj i istočnoj Europi, tražimo djelatnika na poziciji:

Administrativni asistent (m/ž)

Mjesto rada: Zagreb, Samoborska cesta

Na ovoj poziciji biti ćete odgovorni za sve administrativne aktivnosti i podršku vodstvu hrvatske podružnice kompanije za administrativne i druge operativne poslove kako bi se osigurao učinkovit rad GENESIS BIOPHARMA ADRIATIC D.O.O.

Ključne odgovornosti su:Pruža operativnu pomoć i podršku voditelju zemlje, što između ostalog uključuje:

  • Praćenje svih otvorenih stavki Voditelja zemlje
  • Komunikaciju s internim osobljem na svim razinama kako bi se osiguralo poštivanje rokova
  • Obradu izvješća o troškovima zaposlenika, godišnjih odmora i bolovanja

Pružanje administrativne i logističke podrške kako bi se osigurao učinkovit rad, koji između ostalog uključuju:

  • Upravljanje svakodnevnim operacijama ureda uključujući sve odnose s dobavljačima
  • Organiziranje i održavanje datoteka i zapisa
  • Rukovanje planom “Zdravlje i sigurnost” za ured
  • Planiranje i zakazivanje sastanaka, događaja i dogovora
  • Priprema i uređivanje korespondencije, izvješća i prezentacija
  • Organizacija putovanja i gostovanja / Rezervacija kongresnog smještaja za interni tim
  • Razvijanje/preispitivanje operativnih praksi i implementacija poboljšanja gdje je to potrebno
  • Pomoć u pripremi PRF-a (Payroll Request Form) – prikupljanje dokumenata
  • ERF: koordinacija s pružateljem usluga računovodstva, interno odobravanje faktura, popunjavanje ERF obrazaca, održavanje ERF baze podataka
  • Priprema i slanje ugovora: servisni i sponzorski ugovori
  • HCP i HCO baza podataka: priprema, obrada GDPR
  • Printanje: ugovori, studije, prezentacije, ostalo
  • Kopiranje, skeniranje: fakture, ugovori, GDPR suglasnosti
  • Poštanske usluge: priprema pošte i paketa, predaja i preuzimanje
  • Ažuriranje dubinske analize
  • Komunikacija s HCO uredima (pozivnice, sponzorski paketi, potvrde događaja, fakture i ugovori)
  • Vođenje popisa uredskog materijala i naručivanje novih materijala prema potrebi
  • Rješavanje kvarova povezanih s uredom (primjerice, internetske veze)
  • Održavanje datoteka i registratora

Od novog djelatnika očekujemo:

  • 1-3 godine iskustva u na istim ili sličnim pozicijama u (bio)farmaceutskoj industriji
  • Prednost: diploma ekonomskog fakulteta, Menadžment ili Business Administration
  • Tečno znanje hrvatskog jezika
  • Odlično poznavanje engleskog jezika (minimalno B2 razina)
  • Iskustvo u međunarodnoj farmaceutskoj kompaniji predstavlja prednost
  • Izvrsne komunikacijske vještine
  • Izražene organizacijske vještine, vještine organizacije vremena i sposobnost postavljanja prioriteta
  • Sposobnost očuvanja povjerljivosti
  • Efikasnost u istovremenom rješavanju više različitih zadataka (multi-tasking vještine) te izražene project management vještine
  • Osjetljivost na kulturne razlike i sposobnost interakcije na svim razinama
  • Informatička pismenost, izvrsno poznavanje Microsoft Office paketa
  • Timski igrač, povjerljivost, fleksibilnost te spremnost na profesionalni rast i razvoj

Naša ponuda:

  • Ugovor na neodređeno uz probni rok 6 mjeseci
  • Radno vrijeme od 09:00 – 17:00
  • Radno okruženje koje aktivno potiče individualni i kolektivni rast i razvoj
  • Prilika da dijelite svoje ideje i kontinuirano poboljšavate naše procese
Kategorija: Administrativna zanimanja
Vrsta zaposlenja: Rad na neodređeno vrijeme
Lokacija zaposlenja: Hrvatska

Prijavi se za ovu poziciju

Prenesi datoteku ovdje ili klikni za odabir sa računalaMaksimalno dozvoljena veličina dokumenta je 10 MB.
Podržani format(i): .doc, .docx, .txt, .rtf, .pdf

Podijeli:

Poslednje dodati poslovi

Projektant elektroinstalacija (m/ž)

Za našeg klijenta, hrvatsku podružnicu austrijske grupacije LSG group, specijaliziranu za integriranu tehniku u zgradarstvu, tehničku infrastrukturu i obnovljive energije,

Pomoćni računovođa (m/ž)

Za našeg klijenta Interzero d.o.o. jednu od vodećih tvrtki za usluge zaštite okoliša i otpadom na području Republike Hrvatske. Tvrtka

Sales manager (f/m)

Za našeg klijenta, softversku kompaniju Infranet razvoj d.o.o., tražimo tech savy osobu orijentiranu na ostvarivanje izvanrednih prodajnih rezultata i održavanje