Mi smo PROFESIO, jedna od vodećih agencija za privremeno zapošljavanje i posredovanje pri zapošljavanju u Hrvatskoj i regiji.
Konkurentnost na tržištu rada ostvarujemo svojom profesionalnošću u pristupu radu i komunikaciji s klijentima, bilo da se radi o poslodavcima ili posloprimcima.
Za našeg klijenta, tražimo djelatnika na poziciji:
Administrator skladišnih i uredskih poslova (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
OPIS POSLA
Zaprimanje i manipulacija robom u skladištu, otprema robe prema kupcima
Izrada izvještaja i analitika
Vođenje i ažuriranje prodajno nabavnih i skladišnih evidencija
Arhiviranje dokumentacije skladišta
Komunikacija s inozemnim i domaćim poslovnim partnerima
Organizacija i praćenje rada kupaca i dobavljača
Zaprimanje i rješavanje reklamacija
Kurirski poslovi za potrebe tvrtke
Izvještavanje Uprave
UVJETI
Usmjerenost na detalje
Sposobnost multitaskinga
Poznavanje prodajnog asortimana
Marljivost, odgovornost, sposobnost rada u timu i samostalnost
Sposobnost efikasnog rješavanja problema
Organizacijske i komunikacijske sposobnosti
Izvrsno poznavanje engleskog jezika (u govoru i pismu)
Poznavanje rada na računalu (MS Office paket, PIVOT tablice)
Poznavanje rada u programu Dynamics NAV/Business Central može biti prednost
Vozačka dozvola B kategorije
NUDIMO
Radni odnos na neodređeno vrijeme s probnim radom od 6 mjeseci
Dinamičan posao u stabilnom poduzeću u razvitku
Božićnica
Naknada za troškove prijevoza
Regres
Dar za djecu