Tražite zaposlenika?

Potraga i selekcija kandidata za posao

Naš glavni zadatak je identificirati, privući i procijeniti najbolje kandidate – koji odgovaraju zahtjevima pozicije i kulturi same organizacije.

Primarno smo partneri našim klijentima, što nam omogućava dublje razumijevanje prirode njihovog poslovanja i strateških ciljeva. Time smo u najboljoj poziciji da regrutiramo upravo one pojedince koji najviše odgovaraju, kako zahtjevima pozicije, tako i samoj kulturi organizacije.

Primjenom dugogodišnjeg iskustva našim klijentima nudimo najvišu razinu usluge regrutacije i selekcije.

Proces uključuje identifikaciju, sustav vrednovanja i korištenje jedinstvenih izvora kandidata kao i samu primjenu odgovarajućih metoda selekcije, a kako bi se procijenile sve potrebne kompetencije kandidata.

Metodologija rada

U bliskoj suradnji s klijentom najprije temeljito definiramo detaljni opis posla radnog mjesta za kojeg se raspisuje natječaj. Stručni tim agencije Profesio primjenjuje slijedeće korake, a sve prema prethodnom dogovoru s klijentom:

Cjelovita i obuhvatna analiza tržišta rada​

Objava na portalima za traženje posla kao i na društvenim mrežama​

Pretraživanje naše baze kandidata​

Strukturirani intervjui (online ili uživo)​

Testiranje poznavanja stranog jezika prema potrebi klijenta​

Psihološka testiranja različitog tipa prema potrebi klijenta​

Testiranje specifičnih znanja potrebnih za uspješno obavljanje posla

Administriranje cijelog procesa i izvještavanje klijenta​

Privremeno zapošljavanje

Privremeno zapošljavanje je koncept koji podrazumijeva ustupanje agencijskog zaposlenika za rad kod klijenta, pri čemu agencija s klijentom potpisuje sporazum o ustupanju, a sa zaposlenikom ugovor o radu što čini trostrani pravni odnos. Korištenjem ove usluge izbjegavaju se razni troškovi, poput vođenja kadrovske administracije, obračuna plaća.

Agencijski zaposlenici vode se kao zaposlenici agencije, a ne kao zaposlenici klijenta. Agencija na sebe može preuzeti već postojeće zaposlenike klijenta, preuzeti zaposlenike koji rade preko druge agencije ili može zaposliti nove zaposlenike, one na koje klijent cilja.

Odnos između klijenta i agencije uređuje se sporazumom o ustupanju zaposlenika i općim uvjetima poslovanja agencije. U sporazumu se detaljno definiraju prava i obaveze klijenta i agencije, te ostale specifičnosti vezane za određeno radno mjesto. Zaposlenik s agencijom potpisuje ugovor o radu na temelju zakonskih propisa i time se on stavlja na raspolaganje klijentu. Isto tako Agencija je dužna prije upućivanja ustupljenog radnika korisniku, radniku uručiti uputnicu, koja mora sadržavati podatke propisane ZOR-om.

Benefiti privremenog zapošljavanja:

klijent je oslobođen potpunog praćenja zaposlenika prema zakonskim obvezama (prijave i odjava zaposlenika, osobni dosjei, zdravstveni i sanitarni pregledi – ukoliko ih određeno radno mjesto zahtjeva)​

klijent ne treba dodatne resurse za obračun plaća zaposlenika, te arhiviranje dokumentacije​

odgovornost za povjerljivost i sigurnost osobnih podataka zaposlenika i njihovih plaća je u domeni agencije​

klijent je u mogućnosti povećati vlastitu efikasnost fokusirajući se na svoj osnovni posao (core business) prepuštajući sve prethodno navedene poslove stručnjacima agencije​

Mjesečna agencijska naknada obračunava se kao postotak na bruto II plaću zaposlenika, odnosno ukupan trošak zaposlenika. Ne obračunava se na neoporezive isplate. Agencijska naknada se naplaćuje samo klijentu.
Obračun agencijske provizije temelji se na više elemenata koje agencija dogovara s klijentom. Jedan od najbitnijih je dugoročnost suradnje, način pronalaženja zaposlenika (postojeći zaposlenici klijenta ili ih je potrebno pronaći na tržištu rada, zatim broj zaposlenika koji se ustupaju klijentu, vremenski period na koji se ugovara ustupanje i sl.)

Sa svakim klijentom detaljno se razmotre svi segmenti suradnje, te se u individualnom pristupu pronalazi najbolje rješenje za sve uključene strane. Korištenje usluge agencijskog rada omogućava klijentu da na fleksibilan način popuni kraća ili duža odsustva kao što su bolovanje, porodiljni dopust i sl., te da optimizira sezonske potrebe poslovanja i zahtjeve po specifičnim projektima.

Globalna mobilnost – Strani radnici

Razmišljate o zapošljavanju stranih radnika?

Profesio vam pruža podršku od planiranja, regrutacije, administracije prilikom dobivanja relevantnih dozvola boravka te dozvolu za rad. Nudimo vam podršku i nakon zapošljavanja i uvođenja radnika u tvrtku kako bismo vam olakšali integraciju stranih zaposlenika te time održali uspješnu retenciju zaposlenika.

Tko je ovlašten zapošljavati strance?

Hrvatski poslodavci moraju ispuniti određene uvjete kako bi dobili dozvolu za zapošljavanje državljana trećih zemalja. Ti uvjeti obuhvaćaju:

  • Obavljanje registrirane poslovne djelatnosti u Hrvatskoj,
  • Izvršavanje financijskih obveza, uključujući plaćanje poreza na dohodak i obveznih osiguranja,
  • Zapošljavanje barem jednog stalnog hrvatskog ili EU državljanina u posljednjih 6 mjeseci (ili jednog hrvatskog ili EEA državljanina u prethodnoj sezoni za sezonske trgovinske djelatnosti),
  • Održavanje čistog dosjea, bez osuđujućih presuda vezanih uz radne odnose i socijalno osiguranje, te
  • Barem 25% radne snage trebaju biti državljani Hrvatske ili države članice EEA.

Kakav je Profesio postupak zapošljavanja?

Razvili smo strukturirani pristup u 4 koraka kako bismo besprijekorno zadovoljili potrebe naših klijenata, počevši od procjene do implementacije.

Korak 1: Početna Procjena

Započinjemo s procjenom poslovnih uloga i zahtjeva našeg klijenta, provodeći je ili online ili kroz osobne sastanke.

Korak 3: Regrutacija

Naš proces rekrutacije nudi fleksibilnost kroz specijalizirane modele prilagođene jedinstvenim potrebama naših klijenata:

Model 1: Regrutiranje kandidata iz njihove zemlje porijekla u Hrvatsku. Ovo uključuje akreditaciju  Klijenta kod regulatornih tijela u jurisdikcijama gdje je akreditacija kod Agencija za Zapošljavanje i/ili Poslodavaca obavezna prije zapošljavanja stranog državljana.

Model 2: Zapošljavanje stranih radnika koji su već u Hrvatskoj, iz naše velike baze radnika

Korak 3: Prije zapošljavanja

Usklađujemo postupke prije zapošljavanja prema preferencijama klijenta:

  • Provjeravamo medicinske preglede kandidata u Hrvatskoj ili njihovoj zemlji porijekla.
  • Prikupljamo sveobuhvatnu dokumentaciju za dobivanje boravišnih i radnih dozvola.
  • Olakšavamo postupke za dobivanje boravišnih i radnih dozvola.
  • Pomažemo u postupcima za dobivanje viza za ulazak u Republiku Hrvatsku.
  • Organiziramo putne aranžmane za radnike.
  • Pomažemo pri organizaciji smještaja radnika

Korak 4: Uvod i Implementacija

Osiguravamo nesmetanu integraciju i implementaciju:

  • Pružamo obrazovanje o integraciji radnicima.
  • Rješavamo administrativne postupke nakon dolaska radnika.
  • Pratimo tijekom zaposlenja.

Koje nacionalnosti nudite?

Naša baza podataka obuhvaća različite nacionalnosti. Tipično, klijenti biraju Filipince za ugostiteljstvo, Indijce za građevinarstvo, i Bangladešane za poljoprivredu. Međutim, želje klijenata vode naše preporuke za učinkovite strategije zapošljavanja i zadržavanja.

Kako zatražiti ponudu?

Možete nam poslati e-mail na info@profesio.hr ili nas nazvati na +385 1 201 6573.