Smatrate li da je izgled oglasa za posao važan?

Mnogi poslodavci smatraju oglas za posao informacijom kojom samo obavještavaju kako traže nekoga za rad. Treba li to zaista tako i biti? Oglasi za posao su većinom bezlični i ne daju nikakvu sliku poslodavca kojem se javljate na posao. Oglas za posao je ključan. Osim što tražite kvalitetnog radnika za svoj posao predstavljate i vašu tvrtku. Kako se istaknuti u mnoštvu oglasa i predstaviti sebe kao poželjnog poslodavca?

U trenutku objave oglasa nemamo direktnu komunikaciju s našim kandidatima stoga moramo napraviti najbolji oglas kako bi privukli ciljanu skupinu. Prvi korak je određivanje ciljane skupina kako bi vizualno i sadržajno prilagodili oglas za posao. Nakon što smo odredili našu ciljanu skupinu potrebno je privući njezinu pažnju. Nju ćemo privući upečatljivim naslovom i dizajnom. Ukoliko ćemo oglas objavljivati na društvenim mrežama bitno je da taj oglas ima lijepu sliku koja će privući naše kandidate. Moramo detaljnim i realističnim opisom osigurati kandidatu dovoljno informacija o samom radnom mjestu. Sljedeći korak je izazvati kod kandidata želju za prijavom. Kako bi postali poželjan poslodavac svakako je dobro napisati koje su to pogodnosti koje nudimo kako bi ga privukli. Na kraju je potrebno kandidata potaknuti na akciju da se prijavi na naš oglas. Kada smo došli do toga svakako je bitno da je prijava na posao što jednostavnija. Ukoliko je kompliciran put do prijave postoji velika mogućnost da će kandidat odustati.

Svakako vodite brigu osim o vizualnom izgledu i o samom sadržaju oglasa za posao. U njemu je bitno otkriti sve ono što zanima kandidata. Za koji položaj se točno prijavljuje, opis radnog mjesta, koje kvalifikacije mora imati kako bi zadovoljio uvjete za radno mjesto, da li je na puno ili nepuno radno vrijeme, da li je posao na određeno ili neodređeno. Ono što sve zanima kada se javljaju na posao je naravno plaća. Na vama kao poslodavcu je da odlučite hoćete li napisati o kojem se iznosu radi. Ono što svakako možete staviti je okvirna plaća radnog mjesta. Nemojte zaboraviti kako uz važnosti radnog mjesta svakako napišete i nešto o sebi kao poslodavcu. Kada stavljate oglas za posao iskoristite to i za oglašavanje vaše tvrtke. Oglas za posao je slika vaše tvrtke i vas kao poslodavca. Ukoliko oglas izgleda neuredno i nepotpuno to daje sliku o vama kao nekome tko nije najpoželjniji poslodavac, a to vam nije u cilju. Zar ne?

Autor: Jurja Prpić

Podijeli:

Poslednje sa bloga

Evidencija o radnom vremenu radnika

U prošlom članku smo vam objasnili koje su se izmjene dogodile u evidencijama s radnicima te  evidencijama o fizičkim osobama na temelju drugih ugovora,. U