Agencijsko zapošljavanje

Premda Agencije za privremeno zapošljavanje radnika u Hrvatskoj djeluju već 20 godina i dalje se susrećemo s pitanjima donosi li agencijsko zapošljavanje radnicima više koristi ili štete?

S jedne strane imamo one koji podržavaju agencijsko zapošljavanje kao oblik zapošljavanja koji pomaže fleksibilnosti radnih odnosa. S druge strane još uvijek imamo dio onih koji agencijski rad smatraju mehanizmom koji donosi više štete nego koristi.

Moram priznati kako sam se u svojih šesnaest godina radnog iskustva u Agencijama za zapošljavanje susretala s različitim stavovima. Od vrlo pozitivnih pa sve do onih vrlo skeptičnih. Slušajući svih ovih godina razne stavove i gledišta, zaključila sam kako većina negativnih stavova proizlazi iz nedovoljnog poznavanja i nedovoljnog shvaćanja rada putem Agencije za privremeno zapošljavanje.

Najčešće i najveće zablude onih koji imaju uglavnom negativan stav odnose se na:

• naplatu agencijske usluge zaposlenicima

• nesigurnost isplate plaću

• ugovaranje manje plaće u odnosu na radnika na istom radnom mjestu zaposlenog direktno kod Korisnika

• sklapanja isključivo ugovora na određeno vrijeme

• neprijavljivanje na nadležne institucije mirovinskog i zdravstvenog osiguranja

• kreditne nesposobnosti

• nemogućnosti odlaska na godišnji odmor ili bolovanje.

O svim pitanjima, nedoumicama, pravima i mogućnostima koja se odnose na Agencijski rad možete saznati u mojim narednim člancima.

Autor: Ivana Drušković

Podijeli:

Poslednje sa bloga

Da, treba. Prema Zakonu o zaštiti na radu (NN 71/14, 118/14, 154/14, 94/18, 96/18, 57/22) i pripadajućim propisima, svaka osoba koja počinje raditi mora prethodno

Prema Zakonu o radu Republike Hrvatske, agencije za privremeno zapošljavanje mogu s radnicima sklapati i ugovore na određeno, ali i na neodređeno vrijeme. Ugovor na

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.