Što je Employee Advocacy?

To je vrsta marketinške strategije od usta do usta u kojoj zaposlenici promoviraju proizvode, usluge, ciljeve ili vrijednosti svoje organizacije svojim osobnim i profesionalnim mrežama. Ova vrsta marketinga provodi se putem društvenih medija, online foruma i drugih digitalnih kanala. Employee Advocacy učinkovit je način za izgradnju svijesti o marki, povjerenja i lojalnosti iskorištavanjem moći mreža zaposlenika i njihovog osobnog utjecaja.

Zašto je važno raditi na tome?

Employee Advocacy može biti učinkovit alat za povećanje svijesti o robnoj marki i ugledu, izgradnju povjerenja među kupcima, povećanje prometa na web stranici i konačno povećanje prodaje. Pomaže u stvaranju pozitivnije i jedinstvenije kulture tvrtke, istovremeno potičući zaposlenike na kritičnije razmišljanje i dijeljenje znanja i iskustava s drugima. Ono je također važan dio izgradnje odnosa s potencijalnim klijentima i partnerima, jer omogućuje zaposlenicima da predstavljaju robnu marku svog poslodavca na pozitivan, autentičan način. Uz Employee Advocacy, tvrtke mogu imati koristi od dosega i utjecaja društvenih mreža svojih zaposlenika. Zaposlenici koji su strastveni oko svoje tvrtke i robne marke mogu biti moćni zagovornici. Oni mogu izazvati buku i potaknuti angažman s potencijalnim kupcima i partnerima te pomoći u izgradnji i jačanju odnosa.

To je također moćan način pomoći u pronalaženju novih zaposlenika. Osnaživanjem zaposlenika da podijele svoja iskustva i preporuke, tvrtke mogu doprijeti do šire publike potencijalnih kandidata i steći uvid u ono što traže za posao. Osim toga, istraživanje pokazuje da zaposlenici koji promoviraju svoje poslodavce na društvenim mrežama mogu povećati vjerojatnost da se drugi prijave za posao u njihovu tvrtku.

Kako možete povećati Employee Advocacy u vašoj tvrtki?

Napravite programe: stvaranje programa Employee Advocacy koji potiče vaše zaposlenike da promoviraju vašu tvrtku i njezine proizvode ili usluge može biti odličan način za povećanje angažmana zaposlenika. To može uključivati ​​nuđenje nagrada ili priznanja zaposlenicima koji dijele vaš sadržaj ili pružanje poticaja zaposlenicima da objavljuju sadržaj o vašoj tvrtki na svojim osobnim računima društvenih medija.

Potaknite dvosmjernu komunikaciju na način da potaknete svoje zaposlenike da se uključe u dvosmjernu komunikaciju s vašim kupcima i potencijalnim kupcima. To pomaže u izgradnji povjerenja i lojalnosti, a također pomaže u stvaranju pozitivnijeg imidža marke.

Omogućite obuku i edukaciju. Omogućavanje obuke i edukacije vaših zaposlenika o tome kako biti učinkovit zagovornik vaše tvrtke može vam pomoći da osigurate da vaši zaposlenici pravilno predstavljaju tvrtku u pozitivnom svjetlu.

Iskoristite društvene medije, to je sjajan je način za povećanje Employee Advocacy. Potaknite svoje zaposlenike da dijele sadržaj vezan uz vašu tvrtku na svojim osobnim računima i nagradite ih za to.

Dijelite priče zaposlenika. Prilikom dijeljenja priča o uspjesima i iskustvima vaših zaposlenika može vam biti izvrstan način za povećanje angažmana zaposlenika. To će pomoći da se klijentima i potencijalnim kupcima pokaže ljudska strana vaše tvrtke.

Autorica: Jurja Prpić

Podijeli:

Poslednje sa bloga

Tko je tim Profesio? Hrvoje

Našem se timu pridružio novi kolega Hrvoje na radnom mjestu HR administrator. Drago nam je da se našem timu pridružio još jedan član i veselimo

Evidencija o radnom vremenu radnika

U prošlom članku smo vam objasnili koje su se izmjene dogodile u evidencijama s radnicima te  evidencijama o fizičkim osobama na temelju drugih ugovora,. U